echipa_noastra_prietenoa

Bucătari și ospătari vs clienți

Atunci când mergi la un restaurant la un eveniment te aștepți să pășești într-un loc plăcut, iar la intrare să fi întâmpinat cu un salut politicos și cu un zâmbet, să primești ceea ce soliciți, mâncarea să fie bună, bautura sa fie la discretie și sănătatea să nu-ți fie afectată după ce ai mâncat în localul respectiv.

În restaurantele din România încă se practică o servire neglijentă și uneori punerea unei mâncări mediocre în fața clientului, timp în care sunt și restaurante care respectă toate cele enumerate mai sus și ceva în plus.

Într-un restaurant unde bucătarii și ospătarii se străduiesc împreună pentru a servi o mâncare bună și fără vreun risc de îmbolnăvire, obțin clienți satisfăcuți și un renume tot mai bun al localului. Pe când un restaurant în care predomină nesimțirea și lipsa de implicare a personalului, are, evident, mult de pierdut în fața clienților nemulțumiți de serviciile primite în bătaie de joc, pentru care li se mai cere și să plătească.

La fel cum bucătarii și ospătarii trebuie să își facă treaba într-un mod cât mai profesionist pentru a satisface și cei mai pretențioși clienți, la rândul lor și clienții trebuie să aibă un comportament frumos față de ospătarii cu care intră în contact, pentru că respectul se câștigă, nu se impune și mai ales, trebuie să fie reciproc.

Adevărul e că peste tot vei întâlni restaurante de bun gust și restaurante care lasă de dorit. Mereu vei întâlni bucătari excelenți și ospătari atenți și cu bun-simț, sau din contră, personal care nu-și tratează clienții așa cum se cuvine, însă partea bună e că vei sti daca acel restaurant merita sau nu sa il aveti in vedere atunci cand organizati un eveniment

Totuși, dacă esti invitat in Pitești, la Complex Capitol s-ar putea să-ți fie pe plac datorită atât locației cât și mâncării bune și servirii ca la carte

Echipa noastra Prietenoasa

LEAVE A REPLY