petrecere capitol

Dacă e să petrecem, atunci distracție să fie!

 Indiferent de ocazie, ori că vorbim de petrecerea de Crăciun, Revelion, Paște, sau de petrecerile de 1 Martie, 8 Martie, aniversare, onomastică ori chiar petreceri organizate de firmă pentru angajați, un lucru e clar: dacă e să petrecem, atunci distracție să fie!

Însă ca totul să iasă ca la carte și petrecerile să nu se lase cu incidente neplăcute ce pot strica uneori cheful invitaților, doritorii unor astfel de evenimente trebuie să ia în calcul câteva aspecte importante.

Detalii care contează în organizarea unei petreceri reușite

Primul aspect care trebuie luat în calcul este locul unde se va desfășura totul. Acesta trebuie să fie unul potrivit atât evenimentului în sine cât și persoanelor participante. Dacă de exemplu este vorba despre o petrecere de firmă, trebuie ales un local elegant și nu prima sală de nunți care-ți iasă în cale; în timp ce pentru un chef unde ai invitați mai modești, nu este recomandat un loc prea sofisticat deoarece este posibil ca aceștia să se simtă intimidați.

Bun, te-ai hotărât ce fel de eveniment îți dorești și ai în vedere și locul unde acesta se va desfășura, dar spațiul este suficient pentru toți invitații încât aceștia să se simtă confortabil? Dacă și acest răspuns este unul mulțumitor, mai trebuie să fii atent și la alte detalii precum: gemurile, luminile, covoarele sau pardoseala și mai ales toaletele care trebuie să fie amplasate bine, destule și, bineînțeles, curate.

În ceea ce privește mesele, acestea trebuie aranjate în așa fel încât să fie suficient loc între ele pentru chelneri sau invitați, iar boxele trebuiesc puse și ele la distanță pentru ca muzica să se audă bine, dar să nu afecteze pe nimeni aflat la masă.petrecere pitesti

În plus, nici băutura nu este un aspect de neglijat atunci când se dorește reușita unei petreceri cu distracție și voie bună și, după cum deja se știe, apa minerală și apa plată nu trebuie să lipsească de pe mese, indiferent de tipul evenimentului sa de durata acestuia. Bineînțeles că aici se adaugă cafeaua și alunele urmate de sucuri și băuturi alcoolice.Daca e sa luati de la restaurant pachetul All Inclusive asigurativa ca este All Inclusive pe toata perioada evenimentului si la toata gama de produse altfel o sa scoateti o suma frumusica in plus din buzunar

Și uite așa ajungem și la, poate, cea mai importantă parte și anume mâncarea, care trebuie adaptată și ea stilului petrecerii desfășurate, se poate merge pe doua feluri de mancare pe trei sau chiar pe patru depinde de evenimentul in cauza.

Pe lângă cele enumerate mai sus, ar fi util să se pună la cale și un program (cu speech, intrarea invitaților, muzica între felurile de mâncare, etc.) acest lucru nefiind neapărat necesar totuși.

Spre final mai sunt câteva aspecte de luat în considerare, dar nu mai puțin importante decât cele enumerate până acum și acestea sunt: sunetul, dj-ul ales ori trupa și mai ales ia în calcul rezervele (nr. de telefon al unui alt dj, porțiile de mâncare sau mesele în plus, șofer pentru lucruri urgente, etc)

Dacă urmezi cu grijă toți acești pași, iar pe lângă asta, începi pregătirile petrecerii din timp, încheind contracte de colaborare și plătind și un avans pentru siguranța ambelor părți implicate, reușita petrecerii este garantată și distracția va fi una pe măsură.

Iar dacă locuiești în Pitești sau împrejurimi, poți lua în calcul și locația Complex Capitol pentru evenimentul tău special. Cine știe, poate este exact ceea ce cauți.

LEAVE A REPLY